About

This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.

2 Comments »

  1. aiman Said:

    Beauty Breast Pump
    (ElectricBreast Enhancement Pump)

    Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

    Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah serta krim.

    Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. “Payudara ( buah dada ) mestilah WOW…MANTAP!!” barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

    SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:
    * Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
    suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
    * Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
    * Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
    * Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
    * Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
    * Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.

    Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
    Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.
    Keistimewaan Beauty & Breast Pump
    • Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
    • Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
    • Untuk kesan efektif, gunakan bersama Breast Cream untuk membesarkan dan menegangkan payudara

    Cara Penggunaan
    • Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
    Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
    Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang seli untuk kesan terbaik.
    • Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
    • Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.

    Kandungan:
    1 set charger
    1 set pump eletronik
    1 cup size L
    1 cup size M
    1 beg
    TESTIMONI
    kak rozita puchong 013-6348….
    saya dah pakai mcm2 barang dah..ada yang sapu,makan dan mcm2 lagi dah…kemudian saya cuba breast pump ni..sekarang dah hampir sebulan saya pakai..hasilnya mmg ternyata amat berkesan…di samping itu saya juga amalkan kapsul payudara..

    suhana penang 019-4670….
    saya pernah terbaca tentang breast pump ni…ada mcm2 jenis org jual..ada yang mahal..ada yang murah…tapi biasalah kan kita mesti pilih yang murah..pada saya murah ke mahal tu no 2..yang penting keberkesannya…harganya mmg agak mahal..tapi saya rasa impian saya dah tercapai….its take time..but its works..

    Harga:
    Harga Pasaran RM399
    Harga Jualan Internet RM289 (Anda jimat RM120!)
    PERCUMA 2 PCS SABUN BURST FIRMING UNTUK PAYUDARA
    (Untuk pelanggan terawal)
    Peringatan!!!
    5 stok terawal sudah habis di jual.Tinggal 3 sahaja lagi
    Tempahan masih di buka!!
    CARA MEMBUAT TEMPAHANTempahan boleh dibuat melalui:-Maybank2u.com / Maybank Atm Cash DepositCimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit
    1. Bankin RM289.00 ke Akaun :155015219871 MAYBAN
    2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
    (Simpan sehingga anda menerima barangan anda)
    3. Sms / Call : 0173468224

    Berikan butiran lengkap berikut :Nama andaAlamat AndaBank InJumlah TransaksiMasa transaksiTarikh transaksiKod Produk : BBP
    Contoh :-
    Daniel ashrafflot 1768 ampang hilirt 68200,Bandar Baru ampang SelangorMaybank
    RM289.0010.00AM 18.01.2010BBP
    MORE INFO N MORE PRODUK-KLIK DI SINI

    CASH N DELIVERY-SEREMBAN-KUALA LUMPUR-SELANGOR-MELAKA-SEGAMAT
    (APPOINTMENT DAN HARI TERTENTU SAHAJA)
    ORDER ONLINE-MALAYSIA(FREE POS LAJU)-BRUNEI-SINGAPORE-INDONESIA DLL

  2. aiman Said:

    Playboy Medical Device Alat Pembesaran Zakar Terhebat Dari USA.NO 1

    Playboy Medical Device Alat Pembesaran Zakar Terhebat Dari USA.NO 1
    Sebelum anda teruskan, mari lihat fakta yang menyedihkan ini:
    Saiz zakar tegang puratanya 5 inci. Lebih 90% lelaki memiliki saiz ini.
    85% lelaki tidak boleh melakukan seks lebih dari 3 minit, akibat otot zakar lemah yang tidak pernah dikuatkan.
    Lelaki akan diserang MATI PUCUK seawal 20 tahun!
    Kebanyakan lelaki mempunyai aliran darah zakar yang tidak sempurna.
    Pada umur 29 tahun, 96% lelaki tidak dapat mengekalkan ketegangan zakar, tidak seperti ketika mereka berumur 20 tahun dulu.
    98% lelaki MAHU meningkatkan kesihatan zakar, jika mereka tahu caranya.
    93% wanita tidaK pernah klimaks ketika seks, dan 76% dari mereka mengaku bahawa mereka bengang dengan prestasi seks pasangan mereka.
    99% lelaki memiliki SAIZ zakar kecil, lemah dan tidak bermaya dari yang sepatutnya harus mereka miliki.
    Alat Medical Device keluaran Playboy telah terbukti dapat menyelesaikan banyak masalah yang dihadapi oleh lelaki.Playboy Medical Device. Sejenis alat hampagas yang menggunakan teori BEKAM
    Anda BOLEH membesarkan zakar mengguna beberapa cara senaman dan teknik yang mudah! Hanya beberapa minit sehari, dan ia bersifat kekal. Ia mungkin sukar untuk dipercayai namun ia benar-benar berkesan. Kaedah ini adalah 100% semulajadi. Bukan alat regangan, pil, minyak atau losyen, dan pastinya bukan pembedahan.
    Peralatan ini digunakan oleh pelakon porno antarabangsa dan terbukti dapat membesarkan zakar dari 1-3 inci. Ada yang melaporkan mencapai tambahan sehingga 3.5 inci! Apa yang menarik ialah kebanyakan pelanggan dapat melihat perubahan dalam 2-3 minggu pertama. Kaedah ini adalah 100% semulajadi, selamat dan berkesan. Selain itu doktor-doktor pakar juga mengesyorkan kaedah ini.
    Dengan meneruskan pembacaan –
    anda akan pelajari:
    Membesarkan zakar anda 1-3 inci atau lebih, secara natural dan berkesan, mengguna senaman dan teknik yang mudah. Bukan hanya memanjang tetapi juga menebalkan zakar anda. Anda AKAN lihat kesan-kesannya secepat 2-3 minggu! Anda juga akan pelajari cara-cara:
    Mencegah Mati Pucuk (dengan melancarkan aliran darah)
    Menguatkan ketegangan.
    Kawal Pancutan Awal.
    Tingkatkan daya pancutan mani,
    kepuasan pancutan yang lebih nikmat.
    Meluruskan zakar yang bengkok.
    Menjadikan Kepala Zakar seakan-akan cendawan busut.
    Meningkatkan perjalanan darah agar lancar secara menyeluruh.
    Teknik agar zakar cepat segar, selepas ejakulasi.
    Pelajari rahsia seks dan otot “PC MUSCLE”
    Kekalkan ketegangan agar keras lebih lama dan mantap.
    Tingkatkan kepuasan pasangan.
    Mengekalkan kehidupan seks yang sihat.
    Dan lebih lagi…

    KLIK DI SINI UTK KETERANGAN LANJUT
    HARGA RM 199 PERCUMA 4 EBOOK CARA GUNA DLM BENTUK VIDEO DLL BEHARGA RM 120
    ATAU SMS UTK DAPATKAN DISKAUN DAN PROMOSI2 HEBAT UNTUK PELANGGAN TERAWAL
    SMS SMS 0173468224 SKRG….

    PERHATIAN!!! STOK AMAT TERHAD DAN HANYA TINGGAL 3 SAHAJA LAGI SEBELUM KEHABISAN.JANGAN BERFIKIR LAGI JIKA ANDA BENAR2 ADA KESUNGGUHAN UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN.TEMPAHLAH SEKARANG!!

    CARA MEMBUAT TEMPAHAN

    Tempahan boleh dibuat melalui:-
    Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

    1. Bankin RM199 ke Akaun :-Mayban(155015219871)

    2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
    (Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

    3. Sms / Call : 017-3468224

    Berikan maklumat lengkap berikut :-
    Nama anda alamat anda bank jumlah tarikh masa Code : PMD
    more info-http://kedaionline-ezani.blogspot.com/2010/11/playboy-medical-device-alat-pembesaran.html


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: